12 August 2013

Ebay

Ahojte milé blogerky :)

už nejaký čas si objednávam rôzne veci z ebay-u (skloňovať či neskloňovať?) a tak mi napadlo, že sa s vami podelím o niečo ako recenziu na veci, ktoré mi zatiaľ prišli.




Už si presne nepamätám čo som presne odkiaľ objednala, lebo maximálna história objednávok je 3 mesiace, ale ak by mal niekto záujem vedieť odkiaľ som objednala konkrétny výrobok, stačí napísať a skúsim to nájsť v mailoch :)  

Idem teda na to:


Nedávno mi prišli kriedy (hair chalk method), ktoré sa dajú kúpiť v rôznom počte a farebnom prevedení, vyskúšala ich kamarátka Vierka (fotky môžete vidieť tu)Vierka má momentálne ombré, tak jej to krásne chytilo, no aj na tmavších vlasoch ako mám ja je to celkom dobre vidieťPosúďte sami :)


Okrem kried som si objednala aj farebné clip in pramienky, ktoré som si dala tak trikrát :D ale na oživenie sú fajn a hlavné sú oveľa lacnejšie ako v slovenských obchodoch.




Teraz prejdem na bižutériu, s ktorou som veľmi spokojná, keď si vezmem, že väčšina z toho stála jeden dolár :D aby som nezabudla, tak z čelenky povypadávali "perličky" a keďže som si stále nekúpila sekundové lepidlo, tak čelenka ostala na plyšovej zajačici.





Ďalšou skupinou je kozmetikaS očnými tieňmi som spokojná veľmi preveľmi, muffinové balzamy na pery sú tiež fajn (sú jemne pigmentované a vône sú cola, cherry a strawberry)Z Izraela mi prišiel arganový olej, ktorý nádherne vonia a používam ho aj na vlasy aj na pleť (páči sa mi na ňom, že narozdiel od kokosového oleja z neho nemávam mastné vlasy). Tá malinká vzorka je BB cream so slimačím extraktom (Snail nutrition BB cream), ktorá mne osobne nevyhovuje, lebo som snedá, no mala by vyhladzovať, bieliť a má aj ochranný UV faktor. S čiernou gélovou linkou som spokojná, ale štetec ktorý k nej prišiel pĺzne a celkovo nie je dobrýPosledným výrobkom na fotke je sérum na rozštiepené končeky Tony Guy, ktorý síce končeky "nelieči", ale vyhladzuje ich, čo je napríklad vo vlhkom počasí pre mňa veľmi pozitívne, naviac krásne vonia.




Poslednou skupinou je taký mix: slnečné okuliare za tuším 2 doláre nosím skoro stále, sú super a narozdiel od Marks Spencera sa nezlomili, aj keď už veľa krát spadli na zemUž nikdy by som si neobjednala trsy alebo umelé riasy, pretože tieto ma veľmi sklamali, s riasami sa zle pracuje a trsy sú tak silno nalepené, že pri ich vyberaní sa ohýbajúObjednala som si aj Lash grip lepidlo a sadu rias, ktoré nemajú pevný koniec, tak snáď tie ma už potešia :) Kliešte na mihalnice sú klasika (aj keď neviem načo som si objednala tie náhradné gumičky, ale tak za necelý dolár :D) a tá modrá plastová vec, to by malo zabraňovať špirále, aby sa otlačila, no je to dosť nepohodlné. Peňaženka je asi moja najobľúbenejšia vec, ktorú som si kedy objednala, vôjde do nej aj mobil a často si so sebou neberiem ani kabelku, len toto "psaníčko", ktoré majú v rôznych farebných kombináciách.



Poobjednávala som si aj všeličo iné, ako usb alebo usb-hub, nálepky na stenu a iné, dokonca aj nejaké oblečenie, no to už v ďalšom príspevku :)


Objednávate aj vy? Aké máte skúsenosti? Pekný zvyšok dňa ;)

No comments:

Post a Comment