04 July 2013

Common Thursday


Milé blogerky :)

dnes mi priateľ kúpil nové číslo Nový Čas Bývanie, v ktorom ma zaujalo pár vecí. Veľmi rada dizajnujem a dekorujem svoj byt, rozmýšľam, že ak by bol záujem, môžem nafotiť pár vecí z tejto našej nory :D

k čítaniu prikladám link na moju momentálne najobľúbenejšiu  pesničku od Passenger. Dúfam, že sa bude páčiť :)


V poslednom čase pijem miesto kávy Bio Chai Latte (jemne korenistý čajový nápoj s mliekom)


Vždy sa mi páčila dekorácia zo starožitných tanierov a toto vyzerá na dobrú lacnejšiu variantu :)


Keďže rada pečiem muffiny, tento stojan MUST HAVE, je lacný a pekný. Síce už mám jeden sklenený s krytom, no tam vôjde tak 6 muffinov naraz. Dali by ste si? :)


Počas návštevy v Brne som si kúpila Do&Dry modlársku hlinu a doteraz som z nej nič nevykúzlila. Myslím, že ako prvé narad prídu rybky, dokonca mám aj túto formu na ľad (Ikea).   


No a popritom ako som si čítala o bývaní som vyskúšala nový lak od Coloramy odtieň č. 51 v kombinácii s lakom od Miss Sporty odtieň č. asi 16 (bohužiaľ som odlepila etiketu)  


Kvalita fotky nič moc no a zdá sa mi, že ani tento biely lak od Coloramy nie je nič extra. Poraďte nejakú značku, od ktorej je biela naoaj biela :D 


Pekný zvyšok štvrtku vám prajem :)

1 comment:

  1. ja mam biely lak od znacky PUPA, ale tiez treba 2 vrstvy na bielu, ale dost ohlasov je na Gabrielle Salvete, btw, tiez som mala tuto Coloramu a pekne mi po nej zazltli nechty..

    ReplyDelete